مقالات پزشکی

تاثیر جراحی قد در زندگی

افزایش قد
افزایش قد

تأثیر جراحی قد در زندگی

در این مطلب قصد داریم 4 مزایای مهم در جراحی قد که باید بدانید را بازگو کنیم . برخی از افراد ار قد خود ناراضی هستند و دوست دارند که قد بلندتری داشته باشند در سراسر جهان سالانه صد ها نفر تصمیم بر این میگیرند که عمل جراحی قد را انجام دهند تا چند اینچ بلندتر به نظر برسند ؛ این عمل نیازمند زمان و بررسی های مکرر است همه افراد که علاقه مند به این جراحی هستند گزینه های مناسبی نیستند این جراحی فقط بر روی افراد جوان موفقیت آمیزتر است ؛ گاهی افراد برای اینکه بتوانند در زندگی روزانه خود تعامل خوبی داشته باشند کوتاهی قد را معظل می دانند از این رو افراد مجاب می شوند که از این عمل برای به حد نساب رسیدن قد استفاده کنند در ادامه به تأثیر جراحی قد در زندگی می پردازیم . بهار طب کاران معجزه افزایش قد برای شماست . بدانید تنها راه رشد قد بعد از بسته شدن صفحات رشد ، جراحی استخوان است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از ما مشاوره بگیرید  و با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و یا همراه ما باشید با :

  • مهم ترین تأثیر جراحی قد در زندگی
  • هزینه عمل افزایش قد

همه چیز درباره جراحی افزایش قد

مهم ترین تأثیر جراحی قد در زندگی

موقعیت های ازدواج :

از جمله مهمترین موقعیت های هر فرد در زندگی موقعیت ازدواج است ؛ تأثیر جراحی قد در زندگی به ویژه موقعیت های ازدواج بسیار با اهمیت است ؛ همه دختران و پسران قبل از ازدواج معیارها و ملاک هایی برای انتخاب همسر دارند یکی از این معیارها قد فرد است به خصوص در مردان , بیشتر افراد بر این باورند که مرد باید یک سرو گردن از زن بلندتر باشد هم قد بودن زن و مرد و یا بلند بودن زن از مرد برایشان جا نیافتاده است هر چند که معیارهای مهم تر از قد در ازدواج وجود دارد اما افراد جامعه کشور ایران بر این باورند که قد مرد از زن بلند تر باشد ؛ به طور کلی می توان گفت افراد بلند قد سریع تر می توانند ازدواج کنند .

موقعیت های استخدامی :

در جامعه امروزی اکثر مردم با این حقیقت مواجه می شوند که بسیاری از مشکلاتی که در فعالیت های اجتماعی برایشان ایجاد می شود به گونه ای با کوتاهی قد مرتبط است افراد با قد بلندتر بهتر استخدام می شوند به این دلیل که مدیران فکر می کنند قد بلند نشانه قدرت و توانایی است حتی ممکن است در محیط های غیر کاری هم دیده باشید با مرد بلند قد تر محترمانه برخورد می شود این مردان اعتماد به نفس بیشتری داشته , در جامعه خود را بیشتر نشان داده و پله های ترقی را راحت تر طی می کنند .جالب است بدانید که 50 درصد از افرادی که که در کشورهای اروپایی و ایالات متحده امریکا برای انجام فعالیت های سرپرستی ادارات , سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی انتخاب شده اند قدی بلندتر از 183 سانتی متر داشته اند .

پای کلاب فوت چیست  ؟

موقیت های ورزشی :

از دیگر تأثیر جراحی قد در زندگی داشتن موقعیت های ورزشی مناسب است اکثر , تکواندوکارها , بسکتبالیست ها والیبالیست ها و بسیاری دیگر از ورزش های رزمی عموما قد بلند تری دارند میانگین قد والیبالیست های زن حرفه ای نیز از 1.70 تا 1.95 متغیر بوده همچنین برای بازیکنان مرد نیز از 1.85 تا 2.10 متغیر است , انتخاب شدن در چنین رشته هایی نیازمند قد بلند است .

موقعیت های اجتماعی :

تصور کنید که یک فعال بزرگ اجتماعی , یک تاجر موفق و….. هستید در فضای اجتماعی به خاطر جذبه ای که دارید کاربران مدام در مورد شما صحبت می کنند حال قصذ برگزاری سمینار را دارید و می خواهید طرفداران خود را از نزدیک ببینید آنها در ذهن خود چه تصوری از شما دارند ؛ افرادی که در اثر کوتاه قدی مداوم رنج می برند در آینده ای نه چندان دور اعتماد به نفس خود را از دست می دهند .

هزینه عمل افزایش قد

هزینه عمل افزایش قد به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله آنها می توان به مشکل جسمی بیمار و نوع اختلال رشدی , تعداد دفعات عمل افزایش رشد اندام خاص , میزان تمرکز روی حداکثر رشد اندام خاص , شرایط روحی و تعداد جلسات رواندرمانی و نیز شرایط جسمی بیمار اشاره نمود ؛ نمی توان بدون انجام معاینه و مشاهده نتایج آزمایش های استخوانی و مفصلی در رابطه با قیمت این عمل صحبت نمود به دلیل اینکه این عمل نوعی عمل زیبایی محسوب می شود بیمه درمانی هزینه آن را تقبل نمی کند اما میتوانید با یک تماس از پزشک افزایش قد هزینه عمل جراحی با الیزاروف ، اسلایدینگ و…. سایر روش های جراحی را بپرسید .

عمل جراحی پاهای پرانتزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *