مقالات پزشکی

قرص بون ساپورت ویتالی تون (صرفا جهت مطالعه)

قرص بون ساپورت ویتالی تون
قرص بون ساپورت ویتالی تون

قرص بون ساپورت ویتالی چیست ؟  (صرفا جهت مطالعه )

بسیاری از مطالعات در تعیین قد عوامل ژنتیکی را تأیید می نمایند اغلب این مطالعات با ارزیابی میزان شباهت بین خویشاندان وراثت پذیری را تعیین می کنند از دیگر عوامل در کوتاهی قد می توان به سوء تغذیه و نرسیدن مواد غذایی مورد نیاز به بدن , کم خوابی و…. اشاره نمود هورمون رشد نوعی هورمون پلی پپتیدی بوده که از غده هیپوفیز ترشح می شود این هورمون نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن و تنظیم متابولیسم دارد یکی از این مکمل ها مکمل ال – آرژنین یک اسید آمینه نیمه ضروری است مکمل های حاوب زینک و ویتامین های گروه B نیز در افزایش رشدی قد مؤثر هستند از جمله مکمل های دارویی می توان به قرص بون ساپورت ویتالی تون اشاره نمود که برای حفظ تراکم استخوان همراه با کلسیم و دیگر ویتامین ها و مواد معدنی مؤثر در استخوان سازی می باشد . تیم جراحی بهار طب کاران با خدمات جراحی افزیش قد در خدمت شماست . جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • قرص بون ساپورت ویتالی تون چیست ؟
  • زمان مصرف قرص بون ساپورت
  • فواید بون ساپورت
  • قرص بون ساپورت برای افزایش قد بزرگسالان مؤثر است ؟
  • مصرف قرص بعد از سن رشد ؟!!!

هزینه عمل افزایش قد

قرص بون ساپورت ویتالی تون چیست ؟

قرص بون ساپورت ویتالی تون از جمله مکل های دارویی برای حفظ تراکم استخوان هاست که دارای کلسیم سیترات , و دیگر ویتامین ها و مواد معدنی در استخوان سازی است این قرص فرموله شده با سیترات کلسیم برای کاهش عوارض گوارشی و کلیوی بوده که به حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها کمک کرده و موجب کاهش خطر پوکی استخوان و شکستگی استخوان می شود خطر شکستگی ناشی از پوکی استخوان در ساعد , ستون فقرات و لگن زیاد است که شکستگی ستون فقرات ستون مهره را کوتاه تر کرده و می تواند منجر به کوتاهی قد شود .

زمان مصرف قرص بون ساپورت

روزانه می توان 2 عدد قرص ( هر یک را در زمان معین )  همراه با آب مصرف کرد . در صورت داشتن سابقه آلرژی و یا مصرف همزمان با داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید همچنین در دوران بارداری و شیردهی با پزشک مشورت کنید .

جراحی پاهای پرانتزی در تهران

فواید بون ساپورت

کاهش خطر شکستگی استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان , کمک به حف سلامت استخوان و دندان ها از فواید و خاصیت این قرص بوده همچنین این قرص دارای حد اقل عوارض کلیوی و گوارشی است که دارای کلسیم و سایر ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است .

عوارض بون ساپورت ویتالی :

در رابطه با عوارض این قرص تا به حال مواردی گزارش نشده است .

قرص بون ساپورت برای افزایش قد بزرگسالان مؤثر است ؟

قرص بون ساپورت ویتالی تون در افزایش قد کودکان و نوجوانان مؤثر است اگر فرزند شما شرایطی دارد که هورمون رشد را در وی تحت تأثیر قرار داده می توانید با مصرف پزشک از این قرص استفاده نمایید اما در موارد دیگر به ویژه برای بزرگسالان نمی توان از مکمل های افزایش قد استفاده کرد زیرا وقتی صفحات رشد پس از سن بلوغ بسته می شوند دیگر شانسی برای افزایش قد وجود ندارد یکی از راه های مؤثر در افزایش قد جراحی طول افزایش بدن است اما در این رابطه باید در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص نحوه عمل جراحی و پزشک متخصص را کسب نمایید نتیجه بسیاری از عمل ها رضایت بخش نمی باشد و ممکن است منجر به درد همیشگی و آزار دهنده در اعضای بدن شود به این دلیل که پزشک از مهارت کافی برخوردار نیست بنابراین از جراحی هایی که با قیمت پایین سعی در جلب توجه شما دارند بپرهیزید .

مصرف قرص بون ساپورت بعد از سن رشد ؟!!!!

زمانی که صفحات رشد قد بسته شد و سن رشد ما بعد از 18 سالگی تمام شود همه این داروها تنها یک تبلیغ است . تا قبل از تمام شدن سن رشد میتوانیم از هر مکمل برای رشد بهتر (مکمل هایی که پزشک تحویز میکند ) استفاده کنیم . اما بعد از 18 سالگی دیگر درمانی برای رشد قد وجود ندارد بجز جراحی رشد استخوان ساق و ران . فریب تبلیغات مضر را نخورید و این را بدانید هیچ پزشکی در هیچ کجای دنیا دارویی را تایید نمیکند که بعد از سن رشد بتواند به رشد دوباره قد ما کمک کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم بهار طب کاران تماس بگیرید و درباره جراحی افزایش قد اطلاعات بیشتری کسب کنید .

شربت استیکپ ویواتیون چیست ؟

2 نظر در “قرص بون ساپورت ویتالی تون (صرفا جهت مطالعه)

  1. امیر گفت:

    با سلام من بطور ماهانه قرص ویتامین دی ۵۰۰۰۰ مصرف میکنم خواستم بدونم با توجه به داشتن این ویتامین در قرص مصرف روزانه این قرص باعث اسیب رساندن نمی شود؟

    1. علی گفت:

      سلام خسته نباشین من ۱۸ سالمه و سه ساله قدم اصلا بلند نشده عکس گذفتم از مچ دستم گفتن صفحه رشدم بسته شده.هیچ راهی برای افزایش قد وجود نداره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *