مقالات پزشکی

جوراب افزایش قد تا 5 سانت ( صرفا جهت مطالعه )

جوراب افزایش قد تا 5 سانت
جوراب افزایش قد تا 5 سانت

جوراب افزایش قد 5 سانت ( صرفا جهت مطالعه )

قد بلند ویژگی های خود را دارا می باشد داشتن قد بلند موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود اما متأسفانه بر خلاف وزن قد افراد را به راحتی نمی توان تغییر داد ؛ در دوران بلوغ میزان رشد قد می تواند هر سال 4 اینچ افزایش یابد افراد در دوران بلوغ به حد اکثر قد خود میرسند معمولا رشد دختران زودتر از پسران شروع شده و در 16 سالگی متوقف می شودپسران در پایان دوران نوجوانی دچار افزایش قد ناگهانی می شوند عامل اصلی تعیین قد ساختار ژنتیکی فرد بوده و عوامی مانند تغذیه و ورزش نقش کمتری دارند پس از دوران بلوغ دیگر نمی توان شاهد افزایش قد بود استفاده از مکمل های دارویی نیز بی تأثیر است یکی از مقرون به صرفه ترین راه های بلند کردن قد پس استفاده از جوراب افزایش قد 5 سانت است . آیا میدانید تنها راه افزایش قد جراحی است ؟!! برای اطلاعات بیشتر از جراحی افزایش قد با بهار طب کاران تماس بگیرید و یا همراه ما بمانید با  :

  • جوراب افزایش قد 5 سانت چیست ؟
  • ویژگی های جوراب افزایش قد
  • نکات قبل از خرید جوراب افزایش قد
  • عوارض جوراب افزایش قد
  • قیمت جوراب افزایش قد
  • افزایش قد دائمی با جراحی

هزینه عمل افزایش قد

جوراب افزایش قد 5 سانت چیست ؟

یکی از بهترین راه ها برای افزایش قد استفاده از جوراب افزایش قد 5 سانت است این جوراب تولید شده از سیلیکون بوده که در آن لژ های بلند در پاشنه قرار داده شده است و می توان موجب افزایش قد تا 5 سانت شود بدون اینکه کسی متوجه استفاده فرد از این جوراب شود زیرا پاشنه به صورت کاملا واقعی دیده می شود از آنجا که طراحی این محصول به صورت طبی است آسیبی به پا و کمر وارد نکرده حتی اگر به صورت طبی از آن استفاده کنید این محصول دارای سوراخ های متعددی برای تنفس پوست است و می تواند دردهای پاشنه پا مانند خارپاشنه , ترک پا و…. را مداوا کند .

ویژگی های جوراب افزایش قد

  • قابل شست و شو بودن
  • دارای منافذ تنفسی
  • برخورداری از جنس نرم و سازگار با پاشنه پا
  • مقرون به صرفه بودن در مقایسه با دیگر روش ها
  • قابل استفاده مجدد
افزایش طول متاتارس با جراحی

نکات قبل از خرید جوراب افزایش قد

برای استفاده از کفی یا همان جوراب افزایش قد بهتر است کفش مورد استفاده شما تنگ نبوده و قابلیت کش آمدن داشته باشد در صورتی که از نیم کفی شفاف تیکه ای مورد استفاده شماست می توان تعداد لایه های کفی را مطابق کفش خود کم یا زیاد نمود تا کاملا پاهای شما در کفش جا گیرد برای این کار بهترین نوع کفش کفش های نیم بوت ساقداریا چکمه ای هستند هنگام کفی قوس پا رعایت شود و همه وقت از این جوراب استفاده نکرده و اجازه دهید پاهایتان راحت باشد .

عوارض جوراب افزایش قد

جوراب افزایش قد 5 سانت یک محصول یا مکمل دارویی خوراکی نیست و درون پا قرار میگیرد و عوارض خاصی ندارد تنها بیشتر از 5 سانت استفاده نشود و 3 سانت افزایش بهترین انتخاب است زیرا بیشتر از 5 سانت به پا آسیب میرساند و به پا فشار وارد می کند همچنین از این کفی نباید 1 روز کامل یا هفت روز هفته استفاده کرد زیرا موجب پا درد می شود .

قیمت جوراب افزایش قد

استفاده از جوراب افزایش قد باعث می شود تا فرد قد خود را بیشتر از آنچیزی که هست نشان دهد قیمت این محصول نیز با توجه به برند تولید کننده متغیر می باشد .

افزایش قد دائمی با جراحی

استفاده از جوراب افزایش قد 5 سانت در کنار ویژگی های خود و مقرون به صرفه بودن متأسفانه معایبی دارد از جمله اینکه استفاده دائمی از آن موجب فشار بر روی پا و آسیب رساندن به پا می شود امروزه یکی از روش های پر طرفدار برای افزایش قد استفاده از روش جراحی است برای انجام این عمل فرد باید سیگاری نبوده و به بلوغ کامل اسکلتی رسیده باشد تمام کاندیداهای این جراحی باید از لحاظ روانشناختی پایدار بوده و از سمت خانواده حمایت شوند برای این عمل پزشکان توصیه می کنند که افزایش قد در استخوان ران صورت گیرد که در این جراحی دو دستگاه داخلی Precice یا Precice Stryde وارد بدن می شوند .

عمل جراحی پاهای پرانتزی

13 نظر در “جوراب افزایش قد تا 5 سانت ( صرفا جهت مطالعه )

  1. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    یه سوالی داشتم من همه کفشام کتونی هستش میشه استفاده کرد؟

      1. مرضیه گفت:

        حوراب افزایش قد می خوا هم

        1. مرضیه ابراهیم پور گفت:

          جوراب افزایش قد می خواهم جوراب افزایش قد سفارش داد بودم

      2. مرضیه گفت:

        جوراب افزایش قد سفارش داد بودم تا قدم بلند شده جوراب افزایش قد می خواهم قد بلند شوم

      3. مرضیه گفت:

        جوراب افزایش قد می خواهم جوراب افزایش قد می خواهم قدم بلند شده جوراب افزایش قد سفارش داد بودم جوراب افزایش قد سفارش دادم بودم که قدم بلند شع

    1. مرضیه گفت:

      حوراب افزایش قد می خواهم

  2. مرضیه ابراهیم پور گفت:

    جوراب افزایش قد می خواهم جوراب افزایش قد سفارش داد بودم جوراب افزایش قد سفارش داد بودم جوراب افزایش قد دارین جوراب افزایش قد می خواهم جوراب افزایش قد لازم جوراب افزایش قد می خواهم جوراب افزایش قد سفارش داد بودم جوراب افزایش قد می خواهم جوراب افزایش قد دارین

  3. علی م گفت:

    سلام خسته نباشید جوراب افزایش قد ۱۰ سانتی دارید

  4. عبیدالله گفت:

    سلام جوراب افزایش قد میخاستم

  5. عبیدالله گفت:

    سلام جوراب افزایش قد
    میخاستم

    1. shahinfar گفت:

      درود بر شما ، صرفا این مقاله جهت مطالعه است و محصول موجود نیست
      با تشکر

  6. نرگس گفت:

    برای کفش های دامادی هم میشه استفاده کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *